.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی محمدپور صورت پذیرفت؛
انتصاب 2 مشاور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
شمال نیوز: طی حکمی جداگانه از سوی محمدپور عمران 2 مشاور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شدند.

به گزارش شمال نیوز، در حکم صادره از سوی محمد محمد پور عمران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ، روح الله تبریزی به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیر حوزه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

در این حکم آمده است :


جناب آقای روح اله تبریزی

با سلام

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیر حوزه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب می شوید. انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب نسبت به تحقق اهداف پیش بینی شده در هماهنگی با اینجانی اقدام فرمائید .امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

 

همچنین در حکم دیگری از سوی محمد محمد پور عمران، رضا جانی روشن به عنوان مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

در این حکم آمده است :


با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور رییس سازمان صنعت معدن و تجارت منصوب می شوید.انتظار می رو با برنامه ریزی مناسب نسبت به تحقق اهداف پیش بینی شده در هماهنگی با اینجانب اقدام فرمایید.

امی است با استعانت از خاوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با رعایت اصول قانون مد،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.